loading...

آگاه از آگهی

بازدید : 25
يکشنبه 22 اسفند 1400 زمان : 8:46

کاربردهاي متفاوت سيستم دوربين مداربسته

سيستم نظارت تصويري در گذشته صرفاً براي محافظت از امنيت و ايمني به شمار مي‌رفت و کليه تنظيمات و طراحي‌هاي مهندسي فقط اين مقوله را مد نظر قرار مي‌دادند اما امروزه اين سيستم‌ها به لطف هوش مصنوعي و هوشمند سازي سيستم‌ها رنگ و بويي تازه به خود گرفته است. در گذشته دوربين را براي حفظ دارايي و محافظت از افراد و اموال استفاده مي‌نمودند اما امروزه مي‌توان کاربرد اين دوربين‌ها را به‌طور شگرفي توسعه داد.

فناوري‌هاي نوين و پيشرفت‌هاي جديد گزينه‌هاي بهتري را در اختيار مشتريان قرارمي دهد تا بتوانند محصولات متنوع‌ تري را انتخاب نمايند و يا بر اساس نياز خود و نوع محصول بهترين گزينه را براي سامانه نظارت تصويري خود برگزينند.

امروزه بسياري از کاربران اعم از کاربران خانگي و يا کاربران اداري ، صنعتي و يا دولتي به اهميت کاربرد اين سيستم‌ها واقف شده‌اند. بسياري از مراجع بر اين باورند که سيستم نظارت تصويري براي بسياري از صنايع مورد استقبال قرارگرفته‌اند.

سيستم‌ نظارت تصويري در گذشته که براي کنترل يک محدوده بود و عموماً از سامانه آنالوگ استفاده مي‌کرد داراي محدوديت‌هاي بي‌شماري بود اما اين محدوديت‌ها امروزه به لطف فناوري‌هاي نوين کمر رنگ‌تر شده است. به‌طور مثال برق‌رساني به دوربين، چند رسانه بودن کابل‌ها براي کاربردهاي متفاوت نظير صدا و تصوير و کنترل دوربين و ذخيره‌سازي محلي همه و همه محدوديت‌هاي سامانه‌هاي پيشين بوده است که امروزه حل‌شده است و در سيستم‌هاي نوين و امروزي کيفيت بالا و بهينه تصوير، راحتي استفاده، هوشمند سازي تصوير، دسترسي از راه دور به تنظيمات دوربين تنها برخي از ويژگي‌هاي بي‌شمار اين سامانه‌ها محسوب مي‌شوند. مصرف‌کنندگان با استفاده از اين فناوري‌هاي نوين بهترين راهکار را براي خود فراهم مي‌سازند.

در اين مقاله به چهار اصل اساسي و کاربردي که درباره کاربري سيستم نظارت تصويري مي‌پردازد اشاره مي‌نماييم. بعد از مطالعه اين مقاله کاتالوگ‌هاي ما را بررسي نماييد و ضمن مطالعه ويژگي‌ها و خصايص هر محصول آن را با نياز خود تطبيق دهيد و در صورت نياز به ‌صورت آنلاين و يا تلفني مشکل خود را با ما در ميان بگذاريد.

?-? ايمني و امنيت :

يکي از دلايل عمده کاربرد سيستم نظارت تصويري جلوگيري از جرم و جنايت است دوربين‌هاي مداربسته همواره سدي براي وقوع جرم مي‌باشند. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند با بازدارندگي از وقوع جرم جلوگيري نمايند. متأسفانه وقوع جرم براي تمام مشاغل، مناطق و اصناف مشاهده‌شده است و دوربين مي‌تواند به خوبي در صورت وقوع جرم آن را ضبط و نمايش دهد و در بسياري از حالات وجود و نصب دوربين يک عامل بازدارنده محسوب مي‌شود.

حفاظت از دارايي‌ها و عزيزان و پرسنل در محيط کار براي شما بسيار مهم و حياتي است و شما مسئول حفظ امنيت ايمني اين افراد مي‌باشيد. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند به صورت مؤثر عملکرد و استراتژي برنامه‌هاي امنيتي شما را ارتقا دهند. بسياري از افراد براي محافظت از دارايي از سيستم‌هاي اعلام سرقت استفاده مي‌نمايند و اين سيستم‌ها که شامل سنسور و آژير است همواره نمي‌تواند به‌صورت کارا باشد.

وجود سيستم نظارت تصويري علاوه بر فراهم کردن آسايش براي صاحبان و مسئولين منطقه مربوطه، آسودگي خاطر را براي همسايگان نيز فراهم مي‌نمايد. دوربين‌هاي امنيتي که در يک منطقه قرار مي‌گيرد مي‌تواند در صورت وقوع جرم در منطقه يا محله براي همسايگان نيز ادله‌اي را فراهم نمايد که در صورت بروز حادثه و انجام جرم از آن استفاده نمايند.

سيستم‌هاي مداربسته در کنار سامانه‌هاي اعلام سرقت يک راهکار امنيتي مضاعف را برايتان رقم خواهند زد. وجود سيستم نظارت تصويري سبب مي‌شود که شما نظارت دائمي بر قلمرو خود داشته باشيد و افزودن يک بخش امنيتي نظارتي به‌صورت مؤثر براي شما سودمند خواهد بود. بسياري از کارشناسان معتقدند دوربين‌ها لايه مکمل سامانه اعلام سرقت هستند و در صورت وقوع جرم و فعال‌سازي آلارم توسط سنسورهاي سامانه اعلان سرقت و آژيرهاي آن مي‌توانند تصوير مربوط به منطقه را براي شما فعال کنند. به طور مثال اگر در سفر فقط پيامک ورود به منطقه را توسط سيستم اعلام سرقت دريافت نماييد، شما بيش از حد نگران مي شويد اما اگر به تصاوير دوربين‌ها هم دسترسي داشته باشيد مي‌توانيد مديريت بهينه‌تري را انجام دهيد و با پليس همگام شويد. اما همواره به خاطر داشته باشيد دوربين‌ها مي‌توانند بازدارندگي عالي داشته باشند.

در بسياري از کارشناسي‌ها مشخص‌شده است نقش بازدارندگي تجهيزات به‌طور مؤثر وقوع جرم را کاهش مي‌دهد. در صورت وجود دوربين در منطقه، سارق کمتر جرئت ورود به منطقه را دارد و ترجيح مي‌دهد براي اعمال خرابکاري و دزدي به منطقه‌اي برود که تجهيزات امنيتي در آن نصب نشده است. طبق آمار مناطق آسيب‌پذير و بدون تجهيزات امنيتي بيشتر در معرض تهديد و حمله قرارگرفته‌اند. وجود دوربين در منطقه به سارق مي‌فهماند که تجهيزات امنيتي در اين مناطق سرمايه‌گذاري شده است و مالکان تمرکز و مديريت نظارتي را بر منطقه خود برگزيده‌اند.

?-? دوربين هاي امنيتي به عنوان سرمايه گذاري براي آينده :

يکي از دلايل استفاده از دوربين‌هاي نظارت تصويري سرماي گذاري مقرون‌به‌صرفه آن است. باوجود دوربين‌هاي امنيتي باقيمت‌هاي مقرون‌به‌صرفه در بازار خريداران مي‌توانند از هزينه‌هاي گزاف و بي‌مورد اجتناب نمايند. با توجه به بستر اينترنت و تجارت الکترونيک، کاربران مي‌توانند طيف متنوعي از دوربين‌ها را باقيمت‌هاي متفاوت بررسي کنند و آن‌ها را باهم مقايسه نمايند. دوربين‌هاي امنيتي علاوه بر کارايي و مؤثر بودن آن در پياده‌سازي امنيت مي‌توانند مقرون‌به‌صرفه باشند. با توجه به بودجه و نياز کارفرما و سرمايه‌گذار، دوربين‌هاي امنيتي متعددي مي‌توانند به آن‌ها در پياده‌سازي امنيت کمک نمايند

دوربين‌هاي امنيتي درصورتي‌که به ‌درستي نصب شوند مي‌توانند مورد حمايت شرکت‌هاي بيمه قرار گيرند و در صورت وقوع جرم بيمه تمام و کمال هزينه‌هاي مربوطه را به شما پرداخت نمايد. همچنين از ديگر سو وجود دوربين‌هاي سيستم‌هاي امنيتي مي‌تواند از هزينه‌هاي اضافي و لايحه‌هاي ديگري که سبب افزايش هزينه‌هاي بيمه مي‌شود ، صرفه‌جويي نمايد. يادتان باشد نصب دوربين‌هاي امنيتي هميشه سبب پس‌انداز سرمايه شما خواهد شد چراکه از وقوع دزدي جلوگيري مي‌نمايد ، از خروج کالاها بدون اجازه شما مطلع مي‌شويد ، هزينه بيمه را کمک مي‌کنيد و هزينه نگهبانان اضافي را نخواهيد داشت.

حتما بخوانيد: دوربين مدار بسته

در کل آخر اين بخش دوربين‌ها مي‌توانند تصاوير مربوط به سرقت را در صورت وقوع برايتان فراهم نمايد و اين تصاوير دستيابي به کالاها را براي شما ساده‌تر خواهد کرد. شايد يک دزدي که از محل شما صورت پذيرد ارزش بهايي زيادي داشته و خسران هنگفتي را به شما وارد نمايد اما دوربين‌ها مي‌توانند به خوبي به کمک شما آمده و تصاوير سارق را فراهم کنند و شما بتوانيد به مراجع قضايي تحويل دهيد.

?-? دسترسي از راه دور به تصاوير دوربين ها :

دسترسي به جزئيات تصاوير يک دوربين امروزه فراهم‌شده است و هر فردي مي‌تواند از طريق موبايل و يا رايانه همراه خود به اين تصاوير دسترسي داشته باشد. اين واقعه در قديم فقط در فيلم‌هاي علمي تخيلي مشاهده مي‌شد. اين ويژگي مزاياي بسياري را براي مديران فراهم مي‌نمايند و آنها مي‌توانند از راه دور و يا در مأموريت و يا در سفر به منطقه خود اشراف داشته و مديريت نظارتي خود را انجام دهند و اين عامل يک محبوبيت بسيار بالايي را در بين افراد مختلف داشته است.

مانيتورينگ از راه دور انقلابي را در صنعت امنيت ايجاد نمود که اين قابليت در دهه اخير در دوربين دستگاه‌هاي مدرن تعبيه شد. با استفاده از اين تکنولوژي و بهره‌گيري از پروتکل‌ هاي مربوطه مي‌توان سيگنال تصوير را در مناطق مختلف مشاهده نمود و هر دستگاهي که به اينترنت وصل است مي‌تواند در صورت وجود مجوز و سطح دسترسي تعريف‌شده ، به تصاوير دسترسي داشته باشد.

دستگاه‌هاي متعددي نظير لپ تاپ، موبايل، تب لت، تلويزيون هوشمند و … مي‌توانند اين تصاوير را به منظر تصوير بکشانند. مانيتورينگ از راه دور کاربري ساده‌اي دارد اما نياز است توسط اهل‌فن و متخصصين پيکربندي گردد و با تنظيمات مربوطه ارسال داده‌ها را نيز امن نمايند تا در ميانه راه کسي نتواند شنود روي آن داشته باشد. فناوري مانيتورينگ از راه دور امنيت و ايمني مضاعفي را برايتان فراهم خواهد کرد.

برخي از سرويس‌دهندگان نگهبانان الکترونيکي که چندي است در کشورهاي توسعه‌يافته فعاليت مي‌نمايند، مي‌توانند مانيتورينگ دوربين‌هاي شما را بر عهده گيرند و شما ضمن عقد قرارداد مانيتورينگ منطقه را به ايشان بسپاريد و در صورت وقوع جرم آن‌ها با پليس همگام شده و از اقدام افراد تبهکار جلوگيري مي‌نمايند.

مانيتورينگ راه دور براي تشخيص لحظات مشکوک است که با همگام‌سازي با هوشمند سازي تصوير فوايد بسياري را برايتان خواهد داشت. يکي ديگر از کاربردهاي مانيتورينگ از راه دور نظارت بر کهن‌سالان ، کودکان و حيوانات خانگي است.

بيشتر بدانيم: dvr nvr سوئيچ شبکه 32 پورت

?-? بهبود سيستم امنيتي موجود :

همان‌طور که اشاره شد در بسياري از اماکن و سازمان‌ها و کسب‌وکارها سيستم‌هاي اعلام سرقت به همراه سنسورها و آژيرها تعبيه‌شده است اما اين سيستم‌ها بايد با سامانه نظارت تصويري يکپارچه شوند. سامانه‌هاي اعلام سرقت يک اقدام و اعلام کلي را براي شما فراهم مي‌نمايند و جزئياتي را نمي‌تواند برايتان تهيه کند اما اگر اين سيستم‌ها با نظارت تصويري در کنار هم قرار گيرند تأثيرات شگرفي خواهند داشت.

مصرف‌کنندگان تجهيزت امنيتي مي‌توانند با قابليت‌هاي هوشمند سازي نظير سامانه حساس به حرکت، مي‌توانند قابليت‌هاي سيستم امنيتي را توسعه دهند و سيستم حفاظتي فعال را در منطقه طرح‌ريزي کنند.

دوربين‌هاي امنيتي قادر به نظارت و ايمن کردن هر آنچه که به ذهنتان مي‌رسد هستند. آنها نه‌تنها آرامش خاطر را فراهم مي‌کنند بلکه مي‌توانند بسياري از مزاياي باورنکردني ديگر را براي تجارت و صاحبان خانه فراهم کنند.

نتيجه گيري :

پيدا کردن سيستم نظارت تصويري متناسب با نياز براي کاربران بسيار حائز اهميت است چراکه بايد با توجه به سرمايه‌گذاري بيشترين بهره‌وري را داشته باشند. امروزه متناسب با هر صنعت و نياز، دوربين متناسب با آن وجود دارد و کاربران بايد ارتباط مستقيمي بين اين دو ايجاد نمايند و بهترين راهکار مشاوره با اهل ‌فن و کارشناسان اين حوزه است. در صورتي که براي انتخاب خود دو به شک شده‌ايد نياز داريد با اهل ‌فن مذاکره نماييد همين امروز با ما تماس حاصل فرماييد. دقت کنيد که در بازار سيستم‌هاي امنيتي مدل‌ها و شرکت‌هاي سازنده بسياري وجود دارند که ممکن است ظاهر خوبي داشته باشند اما در دراز مدت مشکلات بسياري را فراهم مي‌سازند.

سيستم نظارت تصويري که توسط سازندگان ساخته و به بازار عرضه مي‌شوند، داراي کاتالوگ‌هاي فني هستند که در اين کاتالوگ‌ها نکات فني و ريزي وجود دارد که نياز است شما با مهندسين و خبرگان مذاکره کرده و انتخاب نهايي را انجام دهيد. به شما توصيه مي‌کنيم همين امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و درباره جزئيات با آن‌ها گپ و گفتي داشته باشيد.

کاربردهاي متفاوت سيستم دوربين مداربسته

سيستم نظارت تصويري در گذشته صرفاً براي محافظت از امنيت و ايمني به شمار مي‌رفت و کليه تنظيمات و طراحي‌هاي مهندسي فقط اين مقوله را مد نظر قرار مي‌دادند اما امروزه اين سيستم‌ها به لطف هوش مصنوعي و هوشمند سازي سيستم‌ها رنگ و بويي تازه به خود گرفته است. در گذشته دوربين را براي حفظ دارايي و محافظت از افراد و اموال استفاده مي‌نمودند اما امروزه مي‌توان کاربرد اين دوربين‌ها را به‌طور شگرفي توسعه داد.

فناوري‌هاي نوين و پيشرفت‌هاي جديد گزينه‌هاي بهتري را در اختيار مشتريان قرارمي دهد تا بتوانند محصولات متنوع‌ تري را انتخاب نمايند و يا بر اساس نياز خود و نوع محصول بهترين گزينه را براي سامانه نظارت تصويري خود برگزينند.

امروزه بسياري از کاربران اعم از کاربران خانگي و يا کاربران اداري ، صنعتي و يا دولتي به اهميت کاربرد اين سيستم‌ها واقف شده‌اند. بسياري از مراجع بر اين باورند که سيستم نظارت تصويري براي بسياري از صنايع مورد استقبال قرارگرفته‌اند.

سيستم‌ نظارت تصويري در گذشته که براي کنترل يک محدوده بود و عموماً از سامانه آنالوگ استفاده مي‌کرد داراي محدوديت‌هاي بي‌شماري بود اما اين محدوديت‌ها امروزه به لطف فناوري‌هاي نوين کمر رنگ‌تر شده است. به‌طور مثال برق‌رساني به دوربين، چند رسانه بودن کابل‌ها براي کاربردهاي متفاوت نظير صدا و تصوير و کنترل دوربين و ذخيره‌سازي محلي همه و همه محدوديت‌هاي سامانه‌هاي پيشين بوده است که امروزه حل‌شده است و در سيستم‌هاي نوين و امروزي کيفيت بالا و بهينه تصوير، راحتي استفاده، هوشمند سازي تصوير، دسترسي از راه دور به تنظيمات دوربين تنها برخي از ويژگي‌هاي بي‌شمار اين سامانه‌ها محسوب مي‌شوند. مصرف‌کنندگان با استفاده از اين فناوري‌هاي نوين بهترين راهکار را براي خود فراهم مي‌سازند.

در اين مقاله به چهار اصل اساسي و کاربردي که درباره کاربري سيستم نظارت تصويري مي‌پردازد اشاره مي‌نماييم. بعد از مطالعه اين مقاله کاتالوگ‌هاي ما را بررسي نماييد و ضمن مطالعه ويژگي‌ها و خصايص هر محصول آن را با نياز خود تطبيق دهيد و در صورت نياز به ‌صورت آنلاين و يا تلفني مشکل خود را با ما در ميان بگذاريد.

?-? ايمني و امنيت :

يکي از دلايل عمده کاربرد سيستم نظارت تصويري جلوگيري از جرم و جنايت است دوربين‌هاي مداربسته همواره سدي براي وقوع جرم مي‌باشند. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند با بازدارندگي از وقوع جرم جلوگيري نمايند. متأسفانه وقوع جرم براي تمام مشاغل، مناطق و اصناف مشاهده‌شده است و دوربين مي‌تواند به خوبي در صورت وقوع جرم آن را ضبط و نمايش دهد و در بسياري از حالات وجود و نصب دوربين يک عامل بازدارنده محسوب مي‌شود.

حفاظت از دارايي‌ها و عزيزان و پرسنل در محيط کار براي شما بسيار مهم و حياتي است و شما مسئول حفظ امنيت ايمني اين افراد مي‌باشيد. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند به صورت مؤثر عملکرد و استراتژي برنامه‌هاي امنيتي شما را ارتقا دهند. بسياري از افراد براي محافظت از دارايي از سيستم‌هاي اعلام سرقت استفاده مي‌نمايند و اين سيستم‌ها که شامل سنسور و آژير است همواره نمي‌تواند به‌صورت کارا باشد.

وجود سيستم نظارت تصويري علاوه بر فراهم کردن آسايش براي صاحبان و مسئولين منطقه مربوطه، آسودگي خاطر را براي همسايگان نيز فراهم مي‌نمايد. دوربين‌هاي امنيتي که در يک منطقه قرار مي‌گيرد مي‌تواند در صورت وقوع جرم در منطقه يا محله براي همسايگان نيز ادله‌اي را فراهم نمايد که در صورت بروز حادثه و انجام جرم از آن استفاده نمايند.

سيستم‌هاي مداربسته در کنار سامانه‌هاي اعلام سرقت يک راهکار امنيتي مضاعف را برايتان رقم خواهند زد. وجود سيستم نظارت تصويري سبب مي‌شود که شما نظارت دائمي بر قلمرو خود داشته باشيد و افزودن يک بخش امنيتي نظارتي به‌صورت مؤثر براي شما سودمند خواهد بود. بسياري از کارشناسان معتقدند دوربين‌ها لايه مکمل سامانه اعلام سرقت هستند و در صورت وقوع جرم و فعال‌سازي آلارم توسط سنسورهاي سامانه اعلان سرقت و آژيرهاي آن مي‌توانند تصوير مربوط به منطقه را براي شما فعال کنند. به طور مثال اگر در سفر فقط پيامک ورود به منطقه را توسط سيستم اعلام سرقت دريافت نماييد، شما بيش از حد نگران مي شويد اما اگر به تصاوير دوربين‌ها هم دسترسي داشته باشيد مي‌توانيد مديريت بهينه‌تري را انجام دهيد و با پليس همگام شويد. اما همواره به خاطر داشته باشيد دوربين‌ها مي‌توانند بازدارندگي عالي داشته باشند.

در بسياري از کارشناسي‌ها مشخص‌شده است نقش بازدارندگي تجهيزات به‌طور مؤثر وقوع جرم را کاهش مي‌دهد. در صورت وجود دوربين در منطقه، سارق کمتر جرئت ورود به منطقه را دارد و ترجيح مي‌دهد براي اعمال خرابکاري و دزدي به منطقه‌اي برود که تجهيزات امنيتي در آن نصب نشده است. طبق آمار مناطق آسيب‌پذير و بدون تجهيزات امنيتي بيشتر در معرض تهديد و حمله قرارگرفته‌اند. وجود دوربين در منطقه به سارق مي‌فهماند که تجهيزات امنيتي در اين مناطق سرمايه‌گذاري شده است و مالکان تمرکز و مديريت نظارتي را بر منطقه خود برگزيده‌اند.

?-? دوربين هاي امنيتي به عنوان سرمايه گذاري براي آينده :

يکي از دلايل استفاده از دوربين‌هاي نظارت تصويري سرماي گذاري مقرون‌به‌صرفه آن است. باوجود دوربين‌هاي امنيتي باقيمت‌هاي مقرون‌به‌صرفه در بازار خريداران مي‌توانند از هزينه‌هاي گزاف و بي‌مورد اجتناب نمايند. با توجه به بستر اينترنت و تجارت الکترونيک، کاربران مي‌توانند طيف متنوعي از دوربين‌ها را باقيمت‌هاي متفاوت بررسي کنند و آن‌ها را باهم مقايسه نمايند. دوربين‌هاي امنيتي علاوه بر کارايي و مؤثر بودن آن در پياده‌سازي امنيت مي‌توانند مقرون‌به‌صرفه باشند. با توجه به بودجه و نياز کارفرما و سرمايه‌گذار، دوربين‌هاي امنيتي متعددي مي‌توانند به آن‌ها در پياده‌سازي امنيت کمک نمايند

دوربين‌هاي امنيتي درصورتي‌که به ‌درستي نصب شوند مي‌توانند مورد حمايت شرکت‌هاي بيمه قرار گيرند و در صورت وقوع جرم بيمه تمام و کمال هزينه‌هاي مربوطه را به شما پرداخت نمايد. همچنين از ديگر سو وجود دوربين‌هاي سيستم‌هاي امنيتي مي‌تواند از هزينه‌هاي اضافي و لايحه‌هاي ديگري که سبب افزايش هزينه‌هاي بيمه مي‌شود ، صرفه‌جويي نمايد. يادتان باشد نصب دوربين‌هاي امنيتي هميشه سبب پس‌انداز سرمايه شما خواهد شد چراکه از وقوع دزدي جلوگيري مي‌نمايد ، از خروج کالاها بدون اجازه شما مطلع مي‌شويد ، هزينه بيمه را کمک مي‌کنيد و هزينه نگهبانان اضافي را نخواهيد داشت.

حتما بخوانيد: دوربين مدار بسته

در کل آخر اين بخش دوربين‌ها مي‌توانند تصاوير مربوط به سرقت را در صورت وقوع برايتان فراهم نمايد و اين تصاوير دستيابي به کالاها را براي شما ساده‌تر خواهد کرد. شايد يک دزدي که از محل شما صورت پذيرد ارزش بهايي زيادي داشته و خسران هنگفتي را به شما وارد نمايد اما دوربين‌ها مي‌توانند به خوبي به کمک شما آمده و تصاوير سارق را فراهم کنند و شما بتوانيد به مراجع قضايي تحويل دهيد.

?-? دسترسي از راه دور به تصاوير دوربين ها :

دسترسي به جزئيات تصاوير يک دوربين امروزه فراهم‌شده است و هر فردي مي‌تواند از طريق موبايل و يا رايانه همراه خود به اين تصاوير دسترسي داشته باشد. اين واقعه در قديم فقط در فيلم‌هاي علمي تخيلي مشاهده مي‌شد. اين ويژگي مزاياي بسياري را براي مديران فراهم مي‌نمايند و آنها مي‌توانند از راه دور و يا در مأموريت و يا در سفر به منطقه خود اشراف داشته و مديريت نظارتي خود را انجام دهند و اين عامل يک محبوبيت بسيار بالايي را در بين افراد مختلف داشته است.

مانيتورينگ از راه دور انقلابي را در صنعت امنيت ايجاد نمود که اين قابليت در دهه اخير در دوربين دستگاه‌هاي مدرن تعبيه شد. با استفاده از اين تکنولوژي و بهره‌گيري از پروتکل‌ هاي مربوطه مي‌توان سيگنال تصوير را در مناطق مختلف مشاهده نمود و هر دستگاهي که به اينترنت وصل است مي‌تواند در صورت وجود مجوز و سطح دسترسي تعريف‌شده ، به تصاوير دسترسي داشته باشد.

دستگاه‌هاي متعددي نظير لپ تاپ، موبايل، تب لت، تلويزيون هوشمند و … مي‌توانند اين تصاوير را به منظر تصوير بکشانند. مانيتورينگ از راه دور کاربري ساده‌اي دارد اما نياز است توسط اهل‌فن و متخصصين پيکربندي گردد و با تنظيمات مربوطه ارسال داده‌ها را نيز امن نمايند تا در ميانه راه کسي نتواند شنود روي آن داشته باشد. فناوري مانيتورينگ از راه دور امنيت و ايمني مضاعفي را برايتان فراهم خواهد کرد.

برخي از سرويس‌دهندگان نگهبانان الکترونيکي که چندي است در کشورهاي توسعه‌يافته فعاليت مي‌نمايند، مي‌توانند مانيتورينگ دوربين‌هاي شما را بر عهده گيرند و شما ضمن عقد قرارداد مانيتورينگ منطقه را به ايشان بسپاريد و در صورت وقوع جرم آن‌ها با پليس همگام شده و از اقدام افراد تبهکار جلوگيري مي‌نمايند.

مانيتورينگ راه دور براي تشخيص لحظات مشکوک است که با همگام‌سازي با هوشمند سازي تصوير فوايد بسياري را برايتان خواهد داشت. يکي ديگر از کاربردهاي مانيتورينگ از راه دور نظارت بر کهن‌سالان ، کودکان و حيوانات خانگي است.

بيشتر بدانيم: dvr nvr سوئيچ شبکه 32 پورت

?-? بهبود سيستم امنيتي موجود :

همان‌طور که اشاره شد در بسياري از اماکن و سازمان‌ها و کسب‌وکارها سيستم‌هاي اعلام سرقت به همراه سنسورها و آژيرها تعبيه‌شده است اما اين سيستم‌ها بايد با سامانه نظارت تصويري يکپارچه شوند. سامانه‌هاي اعلام سرقت يک اقدام و اعلام کلي را براي شما فراهم مي‌نمايند و جزئياتي را نمي‌تواند برايتان تهيه کند اما اگر اين سيستم‌ها با نظارت تصويري در کنار هم قرار گيرند تأثيرات شگرفي خواهند داشت.

مصرف‌کنندگان تجهيزت امنيتي مي‌توانند با قابليت‌هاي هوشمند سازي نظير سامانه حساس به حرکت، مي‌توانند قابليت‌هاي سيستم امنيتي را توسعه دهند و سيستم حفاظتي فعال را در منطقه طرح‌ريزي کنند.

دوربين‌هاي امنيتي قادر به نظارت و ايمن کردن هر آنچه که به ذهنتان مي‌رسد هستند. آنها نه‌تنها آرامش خاطر را فراهم مي‌کنند بلکه مي‌توانند بسياري از مزاياي باورنکردني ديگر را براي تجارت و صاحبان خانه فراهم کنند.

نتيجه گيري :

پيدا کردن سيستم نظارت تصويري متناسب با نياز براي کاربران بسيار حائز اهميت است چراکه بايد با توجه به سرمايه‌گذاري بيشترين بهره‌وري را داشته باشند. امروزه متناسب با هر صنعت و نياز، دوربين متناسب با آن وجود دارد و کاربران بايد ارتباط مستقيمي بين اين دو ايجاد نمايند و بهترين راهکار مشاوره با اهل ‌فن و کارشناسان اين حوزه است. در صورتي که براي انتخاب خود دو به شک شده‌ايد نياز داريد با اهل ‌فن مذاکره نماييد همين امروز با ما تماس حاصل فرماييد. دقت کنيد که در بازار سيستم‌هاي امنيتي مدل‌ها و شرکت‌هاي سازنده بسياري وجود دارند که ممکن است ظاهر خوبي داشته باشند اما در دراز مدت مشکلات بسياري را فراهم مي‌سازند.

سيستم نظارت تصويري که توسط سازندگان ساخته و به بازار عرضه مي‌شوند، داراي کاتالوگ‌هاي فني هستند که در اين کاتالوگ‌ها نکات فني و ريزي وجود دارد که نياز است شما با مهندسين و خبرگان مذاکره کرده و انتخاب نهايي را انجام دهيد. به شما توصيه مي‌کنيم همين امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و درباره جزئيات با آن‌ها گپ و گفتي داشته باشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 477
  • بازدید کلی : 5242
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی